niedziela, 19 maja 2013

Rainbows happiness cz.1

Bohaterowie : http://69imagine69.blogspot.com/2013/05/bohaterowie-imagina-pt-rainbows.html
Prolog : http://69imagine69.blogspot.com/2013/05/rainbows-happiness-prolog.html

                                                 * Oczami Marty *

Jesteśmy już od kilku godzin w Londynie , a ta ciągle nawija o One Direction . Szczerze ? nie mam nic do nich , mają nawet fajne piosenki , ale nie jestem też ich wielką fanką , ale może kiedyś się to zmieni ? wątpie , ale wszystko jest możliwe . Już ropzkakowane postanowiłyśmy iść na plażę , do plaży nie mieliśmy tak daleko ... , więc po 12 minutach drogi byłyśmy już na plaży . Widok był zaskakujący .

- Marta , idziesz do wody ? - spytała Karolina
- Teraz , nie może później , ale jak chcesz to Ty idź - odpowiedziałam
- Okej , to ja idę - Powiedziała i pobiegła do wody .
Ja w tym czasie się opalałam , po kilku minutach zachciało mi się pić , otworzyłam torebkę a picia nie było ...
jakie ja mam cholerne szczęście ... ughhh ...
- Hej - ktoś się do mnie uśmiechnął , chociaż nie wiem kto , bo przez moją torebkę nie widziałam .
- Eeee . hej - odpowiedziałam
- Szukasz czegoś ? - powiedział jakiś inny głos
- W sumie to już nie ... - odpowiedziałam
- A tak wogóle , to ja jestem Louis , obok mnie stoi Zayn , Liam , Harry i Niall
- Marta - podałam rękę i usiadłam na kocu . Teraz się skapnęłam że to One Direction . I akurat szła w moim kierunku Karolina .
- H-h-heeej - powiedziała do chłopaków
- Ekhmm .. to jest Karolina , wasza fanka - powiedziałam na co Ona się zarumieniła


         

                                                      * Oczami Karoliny *

To byli Oni !!! aaaaaaa < 3 Moje marzenie się spełniło , nie wiem czemu ale zdawało mi się że Niall i Harry nie odrywają wzroku od Marty , a Louis ode mnie ... hmm... może tylko mi się wydaję , moje przemyślenia przerwał głos Zayn'a :

- Dziewczyny ...


 ------------------------------------------------------

No to jest cz.1 :)
I jak podoba się ? ;D

1 komentarz: