poniedziałek, 20 maja 2013

Rainbows happiness cz.2

Link do cz.1 ----> http://69imagine69.blogspot.com/2013/05/rainbows-happiness-cz1.html
Koniecznie włącz --- > http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4


- Dziewczyny ... bo dzisiaj robimy imprezę , może chciałybyście na nią przyjść ? oczywiście jeszcze będziecie nocować ^^ - powiedział Zayn

             
                                                         * Oczami Marty *

- Nie , raczej nie ... - odpowiedziałam
- Czemu ? - powiedział z smutną miną  Harry
- Po 1 to nie znam nikogo kto tam będzię , po 2 nie chcę robić kłopotu ... - odpowiedziałam mu
- Ej no weź ! macie być koniec ... - Powiedział Niall
- Ale ja naprawdę nie ... - nie zdążyłam dokończyć bo Harry zawiesił mnie przez swoje ramie , a Zayn Karoline
- Ej ! no póść ! - krzyczałą Karolina  , ale na marne ...
- Harry co Ty robisz ? - spytałam
- Nie chcecie iść na naszą imprezęto my was tam zaniesiemy
- Harry ale jak ja wyglądam  ! , jak nas póścicie to się ubierzemy jakoś i przyjdziemy ... - namawiałam go żeby póścili nas
- Nie ... - odpowiedział mi loczek
-Czemu ? - spytałam
- No bo co ja za to będę miał ? - spytał loczeek
- Co tylko chcesz ... - powiedziałam ,a ten się uśmiechnął i postawiłmnie na ziemi
- Pocałuj mnie - powiedział
- Co to , to nie - powiedziałam
- No to jestem zmuszony Cię nieść... - powiedział
- No dobra ... - powiedziałam i wpiłam się w jego usta , a On pogłębił pocałunek . . .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aż taki zły że nie komentujecie ? ; D
Liczęna choć 1 komentarz :D
Next już nie długo ;)




1 komentarz: