wtorek, 21 maja 2013

Rainbows happiness cz.3

cz. 1 -- > http://69imagine69.blogspot.com/2013/05/rainbows-happiness-cz1.html
cz. 2 --> http://69imagine69.blogspot.com/2013/05/rainbows-happiness-cz2.html

To była jakaś magiczna chwila . Ale to był w końcu Harry Styles , który nie zainteresowałby się taką dziewczyną jak ja ...
- A teraz idziemy - powiedział Harry po czym wziął mnie na ręce . 
- Ej ! obiecałeeś ! - krzyknęłam 
- Ale tam będziemy tylko : Ty , Karolina , Ja , Zayn , Liam , Niall  i Louis . - powiedział 
- To po co powiedzieliście że to impreza ? - ździwiłam się 
- No bo będzie alkohol , nocowanko , gra w butelkę itd , a jakbyśmy powiedziedzieli że nocowanie no to byście się nie zgodziły - powiedział Zayn .

                                                           * Oczami Karoliny * 

Nieśli nas całą drogę . Aż doszliśmy do Ich willi . Była na prawdę bardzo duża i piękna . Ogród był takiej wielkości jak nasz dom , miał duży wielki basen , altankę , chuśtawkę itp .
- O widzę że już wszystko przygotowaliście - powiedziałam 
- Tak , tak - odpowieł mi Harry .  
- Emm .. to co robimy ? - zapytała po chwili Marta . 
- Gramy w butelkę !! - krzyknął po chwili Louis . 
- Okej ... - odpowiedziałam . 
                                                        
                                                                  * Oczami Marty *

Usiedliśmy na podłodze i po chwili zjawił się Zayn z butelką . 
- Ja kręce - powiedział Zayn i zaczął kręcić butelką , wypadło na Liam'a.
- Pytanie czy wyzwanie ? - spytał Malik
- Pytanie . - odpowiedział Louis
- Masz kogoś na oku ? - spytał Zayn 
- Nie - odpowiedział Lou 
Bałam się żew wypadnie na mnie , ale tak się stało ... ja to mam szczęście .
- Pytanie czy Wyzwanie ? - spytał mnie 
- Wyzwanie - odpowiedziałam 


==============================================

Mało komentujecie ; c <3 
Jakie wyzwanie dostanie Marta ? 
Czy wykona te zadanie ? 
Następna część już niedługo . :) 




                                          

                                                           

3 komentarze:

  1. no, no . czekam na kolejną część ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny dawaj next'a ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super! zapraszam do mnie mydream3422.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń